Vinterrustade!

Igår åkte hela familjen in till huvudstaden och gick loss på vinterkläder!


Det blev en varsin overall.. Har efter mycket om och men bestämmt oss för att overall förmodligen är det bästa, än så länge.. Finns ingen risk att det kommer in snö någonstans. I år ska vi testa didriksons.. så får vi se om de är så bra som alla säger.
(försökte faktiskt köpa i olika färger, men det var fullt omöjligt.. det var bara rosa som gällde)

Hittade även en vinterjacka till mig själv.. Och jag får väl tacka min kära make att den nu hänger här hemma. För av någon underlig anledning så blir jag alltid så snål när det kommer till mig själv.. Ganska vanligt fenomen bland oss mammor tror jag..

 


Lite nya mjukisar från Åhlens egna märke "varfördärför" som är sköna att ha under alla vinterkläder!


Tjejernas vinterskor.. Kuoma stövlar! Ska tydligen vara jättebra..! Förra året testade vi Ecco, men Linnea var iskall om fötterna.. Fick minuspoäng av oss.. dyra och värdelösa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0