Bränt var det här!!

Ni som följt min blogg länge minns kanske köttbullarna som jag höll på att elda upp i micron? Det var när jag var gravid med Linnea och skulle värma på ett par köttbullar till Emilia.. Luktade bränt skit i flera dagar sen!


Guess what!

Jag har lyckats igen, fast inga köttbullar denna gång utan kanelbullar.. Och i ugnen dessutom!

(micron gjorde vi oss av med för några veckor sen, han var gammal och sjöng på sista versen.. Och vi tänkte testa livet utan en, det är säkert inte bra med alla vågor och grejer ändå)

Men iallafall..
Jag skulle värma en varsin bulle till tjejerna, slängde in dom i ugnen och nästa sekund var de bortglömda! Jag satte mig och läste en bok och tjejerna lekte som bäst i sitt rum.. Tills det började lukta bränt, jävligt bränt!

Jag tackar min skyddsängel för att det inte började brinna!



Kommentarer
Postat av: karin - om livet i linoleumheaven

usch och fy! Men ändå: HAHAHAHA!

2012-04-25 @ 20:56:41
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: Rebecka

Mmmm,, ser smaskigt ut ;D

2012-04-26 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0