De där små

Blev upphämtad efter jobbet idag av min lilla familj.
Linnea hade slängt huvudet bakåt och satt och snarkade för fullt.
Emilia lyssnade på Dead by April, och mannen min satt och spanade efter frugan.

Hemma blev jag och tjejerna bjudna på världens godaste hamburgare som pappan fixat.
Vitlökshamburgare! Gisses, ni anar inte hur goda dom var. Helt klart de bästa någonsin! 10 poäng från oss!
När allt var undanstökat satte sig hela familjen och spelade Super Mario på Wii.
Underbart att höra att man var världens bästa mamma och pappa som klarade en bana! hehe
Linnea tyckte det var lite läskigt, så hon blev utsedd till förste "kortvändare" (en del banor gick ut på att vända kort och få så många par som möjligt innan man fick styggkorten) Hon var helnöjde. Och Emilia var jätteduktig. Ibland underskattar man vad de små liven klarar av!
Avslutade våran kväll med fredagsmys och Let's Dance!
Mina favoriter är helt klart Hysén och Läckberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0