Muffins

Skulle gnugga geniknölarna idag och komma på något kul att göra.. men det visade sig att geniknölarna hade vilodag så jag fick helt enkelt apa efter en annan.

Det är Karin som fick bli mitt offer denna dag. En av mina favoritbloggar, där man alltid blir inspirerad till något.
Hon är go och ärlig och bakar muffins. Har två små söta barn tillsammans med sin man.
Jag råder er att själva kika in och titta, och jag kan nästan garantera att ni blir fast. . precis som jag.
Hennes blogg hittar ni här
Idag bakade vi muffins- chokladmuffins - alá snoddas


jättegoda.. tröck ner ett hallon också och det blev jättegott!

Resten av dagen spenderade vi inne (förutom min lilla runda)
Vi tittade på Lotta på bråkmakargatan och bara mös ihop.
Hann även rensa garderoberna till tjejernas förtjusning, spelar ingen roll vad vi gör, så länge de får vara med och känna sig delaktiga så är de nöjda, och även vi vuxna. . två flugor på smällen ju!
Nu har vi precis läst favoritboken och barnen ligger i sina sängar och försöker sova. I morgon är det vardag igen!

Kommentarer
Postat av: karin - om livet i linoleumheaven

TACK!

2012-04-22 @ 23:28:00
URL: http://www.karinsblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0