Rensartag!

9 veckor kvar till flyttlasset går!

I fredags när både snö och regn vräkte ner så fick jag världens städarnojja.. och ibland så blir jag lite extrem när jag går igång på någonting så en ommöblering satt fint just den dagen.. tyckte jag.
Eftersom vi packar ner vårt hem, lite i taget , så blir det så småningom väldigt ont om plats i frörrådet. Så i fredags tillverkade jag ett nytt, större förråd i ett utav sovrummen.
Tjejerna fick flytta in i vårat rum, och vi flyttade ut i vardagsrummet.
Jomen, jag gillar compact living.. Jag tycker om att vara nära mina kära. Och ja, jag tycker att det är mysigt att bo trångt. Man kan bo trångt på olika sätt.

Micke blev inte så chockad när han kom hem som jag trodde att han skulle bli, men jag antar att han förstått att vad som helst kan hända när frugan går hemma en dag!
okej, kanske inte världens charmigaste bild.. Men mysigt är det, på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0