skärtorsdag 2012

Tog en riktig slömorgon idag. Vi låg i sängen jag och tjejerna ända till 8:30! Åt frukost framför tv:n och bara mös!

Hade besök av två favoriter idag. Först kom moster Rebecka med påskägg till tjejerna, passade på att mysa med magen också (7 veckor kvar nu)
Sen kom Anne-Sofie förbi på en snabbfika, även hon hade med sig gotti! Oj oj oj säger jag.. det kommer spruta godis ur öronen på våra barn innan den här påsken är slut. Men det hör ju påsken till!

Sen var det dags att gå och skänka lite påskhälsningar!

Knatade till min sjuka farfar och sa hej. En artig Emilia avslutade vårat besök med

"Hejdå farfar Åke, det var trevligt att träffa dig igen"

Därefter strosade vi vidare till min mormor och morfar på en snabbvisit.








Hemma hos farfar åke


Barbro och Linnea




När pappan kommit hem från jobbet gick vi tillbaka till Barbro och Moffen och blev bjudna på middag.
Flygande Jakob på mormors vis!
Vi satt länge och åt, gick från maten till att mumsa på ost och kex och sen avsluta med en kopp kaffe!


Tjejerna fick ett varsitt påskägg


i ägget fanns jättekycklingen urban! söt!




Stellan inspekterar kycklingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0