Tankar

Somnade sent igår och vaknade kl 05 i morse.. Min hjärna går i 180, och det är så typiskt mig när det är något som skaver. Jag kan inte släppa taget om det förens det är upptaget till ytan, diskuterat och en färdigbakad lösning finns.

Egentligen är det bagateller som gjort mig upprörd, men när bagatellerna blir för många så lägs dom på hög, jag får svårt att skaka av mig dom och tillslut så har jag ett helt berg framför mig av bagateller!
Så vad gör man? Betar av en bagatell i taget.. eller slänger man upp ALLT på bordet och får det hela undanstökat på en gång?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska göra dig av med batellerna på en gång. du mår inte bra av att ha dom i tankarna.

Säg som du tycker ;)

KRAM

2012-04-12 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0