Dag två inskolning

Igår var pappa med hela dagen på nya förskolan. Allt verkade bra. Bra lärare (som jag för övrigt blir tokig på, jag vet fan inte längre vad jag ska kalla dom! Lärare? Pedagoger? barnskötare? Fröknar? you name it) 
DOM verkade bra iallafall. Egen kock på plats, grön mjök (jippi, bättre än lättmjölk iallafall som dom envisades med på förra förskolan) 
 
Idag var det min tur. Linnea visade vart vi skulle gå in och vart hennes hylla fanns. Det fixades och donades inne en stund och sen gick dom ut, varpå jag gick hem. Allt verkar flyta på bra och när jag nyss ringde för att kolla läget så lekte hon med ett gäng ungar. Skönt att höra. 
 
Inte för att jag har oroat mig för Linneas skull, men det är mitt barn, som jag lägger i händerna hos helt främmande människor. Det mest värdefullaste jag har. Så det är klart att det känns. 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SLUTA VÄX ÄLSKADE BARN!!!!
Moster hinner inte med!

2012-08-31 @ 06:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0