Det där körkortet då?

Alltså, det går ju inge vidare. Men nu så.. alldeles snart så ska jag ha det där kortet! 
 
Saken är ju den att en av mina privatlärare har rymt till grekland på semester, och när hon inte är i grekland så är hon sjukskriven 50% vilket blir ett problem eftersom jag övningskör till och från jobbet med henne. En annan liten detalj är dessa semestertider. Jag har haft semester och när jag väl var tillbaka så gick ju hon på semester. 
 
Aja, om några dagar har min käre make haft sitt körkort i fem år så då ni, ska den här frun köra bil. Egentligen så kan jag ju redan. Jag behöver bara finslipas lite.. Lite mer timmar bakom ratten. Och lära mig manövra en rondell utan att ha en puls på 120. Men det kommer med vanan. visst? 
 
Jag är som en oslipad diamant i trafiken, allt finns där.. det ska bara plockas fram. 
 
Jag har redan bestämmt vilken bil jag ska ha. Och i vanlig ordning är det allt eller inget! 
 
Chrysler.. och om jag inte får köra runt i den här.. 
 
så vill jag ha en micra.. 
 
finns även i rosa! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanon gumman varje gång ni ska ut och åka kan du köra perfekt juh blir många timmar så!'n

2012-08-22 @ 22:19:24
URL: http://jogstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0