Lycklig

Onsdag idag, och den här veckan har hittills varit rena rama semestern!

I måndags åkte vi ut på landet och träffade Stellan, men också våra fina vänner, familjen Jägstad! Bara satt och mös och pratade om dittan och dattan!
Ungarna lekte och man ville egentligen aldrig åka hem.

Igår var det mys med min lillasyster Rebecka och hennes familj på lotten. Även lillasyster nummer två hann jag träffa! Och lite bebisgos såklart med Noel.
Jag är så glad för alla mina syskon, det är ett speciellt band man har tillsammans.

Och idag efter middagen hade vi en annan härlig familj på besök! Vi ses ett par gånger om året och varje gång blir jag påmind om hur mycket jag tycker om dom! Jag och Veronica gick i samma föräldragrupp när vi väntade våra första knoddar, och vi har sett de små liven växa upp till nu två "stora" flickor. Åren går, ja dom till och med flyger fram!

Nu ligger jag här i soffan, och tänker på hur lycklig jag är!
Vi äger inte den fräsigaste bilen (vi äger ingen bil, för vi leasar den) vi bor inte i den flottaste villan, vi har inte råd att åka utomlands en gång om året, och barnen har kläder från hm!
Men fasiken så lycklig jag är!


Kommentarer
Postat av: karins blogg - om livet i linoleumheaven

Åhå, vilken Jägstadfamilj tro?

Svar: Linda och Lars :)
moggika

2012-08-15 @ 22:25:45
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: Linda

Härligt vännen att känna så!!!!

2012-08-16 @ 08:52:07
URL: http://Jogstad.blogg.se
Postat av: Anonym

nyttja vinden.du vet inte hur länge han blåser.

2012-08-16 @ 09:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0