Madagaskar 3

Vi hann också mumsa i oss lite lunch på O'Learys och se på nya Madagaskar filmen. Härlig film och känsliga mamma satt med rysning över hela kroppen och lyckotårar i ögonen Sen tog det roliga slut och Emilia såg jätte hängig ut. När jag lägger min hand på hennes panna så är hon brännhet. Bara in på Apoteket och köpa på sig lite Alvedon. Väl hemma gör hon inte många knop. Ligger i soffan och somnar kl 16.. Vid 19 lägger hon sig i sängen och somnar med 39 graders feber. Tänk att det nästan alltid är hon som drabbas här hemma. Vi andra klarar oss nästan från allt, medan hon drar på sig allt skit. Och trots att vi har varit med om det här många gånger så kan man inte slappna av. Jag vet att jag kommer smyga in till Emilia ett par gånger inatt för att se hur hon ligger, hur hon andas, hur varm hon är. Lilla stora hjärtat mitt.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Många många krya kramar till mosters lilla stora hjärta <3 <3

2012-08-05 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0