Mysig dag på lotten

Idag har vi hängt på lotten nästan hela dan. Min fasters lott är bäst, min faster är bäst!

Med oss hade vi också Noel, inkl hans mamma och pappa. Vilket var trevligt! En riktigt trevlig slappardag.

Emilia och Linnea hade lite vattenlek, gick och plockade hallon, busade och lekte!

Till lunch skördades en massa rotgrönsaker som wokades ovanpå grillen. Det var: potatis, palsternacka, morötter i olika färger, rödlök, paprika och champinjoner (fast dom var köpta) har säkert glömt nåt, men gott var det! Och mysigt så man blir alldeles varm i kroppen!

Och det behövdes för det var stormvindar idag, eller isvindar! Tur att faster hade en skjorta som jag kunde slänga på mig. Höll på att frysa huden av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0