Äntligen!

Min blogg.se app har legat nere i flera dagar.. Och att sätta sig framför datan och skriva ett inlägg har jag inte ens lagt en tanke på!

Helgen var händelserik, utan att vara stressig. Vi hann fira hela 6 födelsedagar och ett bröllop.
Den absolut viktigaste födelsedagen var såklart Emilias sexårsdag!
Våran stora lilla tjej. Jag har svårt att förstå att hon redan är sex år!

Igår när hon skulle somna sa hon till mig:
"Mamma, jag gillar inte att fylla år längre.. För när jag blir stor, så blir du gammal och dör"

Stora tankar hos en liten tjej.

Jag tröstade henne med att när hon är lika stor som mig, så är jag lika stor som mormor, och hon är ju inte gammal.
Sen bestämde vi oss för att det är så långt dit och att vi skulle passa på att vara glada nu för att vi har varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0