Lata dagar

Idag är det den tjugosjunde december. 
De senaste dagarna har bestått av lata dagar. Inga måsten, bara pyamashäng och frukost efter nio! 
 
Igår passade vi visserligen på att vara ute i regnet en stund, byggde en snögubbe och åkte pulka. 
Snöggubben låg dessvärre halshuggen utanför köksfönstret lite senare på kvällen..han hade det lite "hett om öronen" skulle man kunna säga! 
 
(jag skulle kunna skriva om hur ont jag har efter gårdagen, är huvudet dumt så får kroppen lida.. att benen nästan lossnar från kroppen när jag går..Å andra sidan så var det helt klart värt det, att få vara i snön med tjejerna istället för att stå brevid. Men ni vet ju redan att jag har ont, så det känns lite tråkigt att älta det här i bloggen) 
 
 
 
 
två stycke okammade ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0