Så här är det

Var till läkaren idag igen, och tydligen har mina sammandragningar resulterat i "begynnande cervixpåverkan "

Den är alltså inte helt opåverkad av mina sammandragningar.
Fick bricanyl utskriven som jag ska ta nu och se om det blir bättre..

(Som om inte mitt bäckenproblem var tillräckligt)

Dock verkade inte läkaren så orolig, han sa ingenting om vila eller ta det lugnt.
(Jag kan för övrigt inte göra så mycket annat på grund av just bäckenet)

Men, nu är ju jag en sån person som har enormt svårt att lita på läkare.. Jag är en jobbig jävel som ifrågasätter det mesta som läkare säger.. Hemsk hemsk patient är jag.. Tyvärr så arbetar min hjärna sakta just nu, så de flesta frågor kom efteråt.
Nu har jag fått bricanyl, vilket han förmodligen inte skulle ge mig utan anledning?
Så då får jag väl dra slutsatsen att det ändå inte är något att bara vifta undan.

Det blir att ta det ännu lugnare tills jag fått tag på min barnmorska, så får hon fatta beslut åt mig.


Tur att det bara är 19 veckor kvar!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vila vila vila! :)

2012-12-30 @ 07:22:31
Postat av: Jenny

Hej vännen. Jag förstår att du har svårt att lite på läkare efter allt skit ni varit med om med dom.
Men efter att ha träffat dig på lilljulafton och sett vilken smärta du har så är det nog bra för dig att vara hemma och ta det lugnt. Jag tycker så synd om dig som har så ont när jag vet vilken energikanin du är.
Tänk på att kroppen måste vila när man har ont.
Det är snart över och lillan har kommit.
p&k

2012-12-30 @ 08:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0