Vad i hela..

Foglossning, hört talas om det?
Det hade jag, hört talats om det alltså, nu upplever jag det också.

Det här får jag för att jag mått så bra tidigare.
Och nu mina vänner ska ni få veta hur det känns!

Föreställ er att är ute och går, en härlig och solig promenad. Ni kommer till en uppförsbacke och helt plötsligt känns det som att någon hugger knivar djupt in i ländryggen, eller så långt ner i ryggen du kan komma! Smärtan strålar som elektriska stötar ner i benen och ut över nedre magen.
En annan liknelse är att du är fastbunden på en gammal tortyrplanka, där du blir dragen åt båda håll tills ryggen nästan slits i två stycken!

Vissa dagar är bättre än andra, andra dagar gör varje steg man tar ont.
Det beror på hur aktiv jag varit.

Jag har verkligen haft två helt underbara graviditeter med Emilia och Linnea, det inser jag nu.
Det här måste vara en pojke!

I morgon har jag läkarbesök.


Kommentarer
Postat av: Karinsblogg.com (Vinn VOKSI-åkpåse i bloggen)

uasch vad jobbigt!

Haha när jag scrollade ner för att kolla bilden så tänkte jag "oj vad magen har vuxit". Så insåg jag att jag inte scrollat tillräckligt utan det var "utbuktningen" ovanför jag kollade på. HAHA!

Svar: hahahaha.. ja, DOM har också vuxit!
moggika

2012-12-06 @ 18:22:36
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: Rebecka

Älskade lilla vindruvan moster längtar efter dig!! <3

2012-12-06 @ 20:34:07
Postat av: Therese

Haha! Måste säga att ja tänkte lite som Karin där ;)

inget bakverk du e sugen på? :)

Svar: Jag är alltid sugen på bakverk!
Är det något speciellt du vill göra? Morotskaka med massor av klet på? :D
moggika

2012-12-06 @ 20:56:40
Postat av: Therese

ooo! ja har de PERFEKTA receptet på de!! ;D

2012-12-07 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0