Vad sa läkaren?

Var ju i fredags till läkaren för att kolla upp mina sammandragningar och foglossningen (som min barnmorska trodde att det var)

Och sammandragningarna trodde han berodde på en svampinfektion. Så den behandlas och jag hoppas att sammandragningarna försvinner för dom är riktigt obehagliga.

Min smärta i bäckenet, verkade det inte riktigt som att han trodde på. Han sa att det var "märkligt tidigt"
Jag skulle testa bältet och då skulle det säkert försvinna.
Blev sjukskriven på heltid en vecka och sen ska jag jobba 50% året ut.

Jag försöker att alltid välja att tänka positivt, men den här gången är det svårt.
Igår var jag iväg på små ärenden, inget ansträngande förutom att jag gick till och från ett par bussar. När jag kom hem hade jag så ont att jag trodde jag skulle dö.
Det kändes som att nån tog tag i min svanskota och försökte dra ut skelettet ur kroppen den vägen!

Jag är så negativ så jag blir förbannad på mig själv. Det är den bästa månaden på året, när man bara ska njuta!
Jag är en tråkig och grinig mamma och fru just nu.

Ska försöka sparka lite liv i mig själv nu.

Om sex dagar är det dags för ultraljud, och min födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Karinsblogg.com (Vinn VOKSI-åkpåse och Skip Hop set i bloggen)

Jag fick foglossning med andra barnet i vecka 18. OCh de där läkarna alltså. Går du på vårdcentralen på södergatan?

2012-12-11 @ 19:31:44
URL: http://www.karinsblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0