4/5

Fjärde dagen avklarad.. och fördelen med den här jobbveckan som vi har (5 dagar på raken..mån-fre) är att man faktiskt får njuta av fredagskänslan.. känslan av att få vara ledig en hel helg tillsammans med sin familj! Jag ser fram emot den här helgen!
Lillasyster Rebecka klippte av sig sitt långa fina hår idag.. blev skitsnyggt resultat! Och nu vill jag också göra något drastiskt! (jag kan ju drömma, vet att jag bangar i slutändan ändå)
Men en sak är säker.. måste bli ljusare i huvudet igen!
förövrigt så längtar jag efter sommaren! Sitta och äta glass i en park och bara njuta av livet!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag längtar också väldigt mycket!! :)

2012-02-17 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0