Älskade lilla vän

Linneas födelsedag firade vi med våra nära..
Tårtan.. hehe.. Linnea hade beställt en lila tårta.. och eftersom vi skulle ha den mitt i veckan så gick det inte ihop sig med våran tårtmakerska.. Hon jobbar och är dessutom höggravid..
Sååå.. jag fick helt enkelt ta saken i egna händer..
Färga marsipanen var enklare än jag trott.. bara man kom på hur man skulle göra! Det var själva utkavlingen som var problemet! Det fastnade och kladdade så jag höll på att förlora förståndet!
Och då ska vi inte tala om när jag skulle få ihop roserna!! Höll på att kasta marsipanen ut genom balkongen ett tag.. men kom på knepet att skölja händerna efter varje rosenblad.. då gick det lite lättare.. Gör ALDRIG om det dock!
Tiden går verkligen undan!
Våran lilla skrutt.. bara nån månad!
Liten i pappas famn




Lite större














Mammas älskade älskade Linnea! Familjens komiker! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skrutten va söt hon är.. :D <3

2012-02-03 @ 12:00:00
Postat av: Jenny

Skulle hon en dag välja att gå omvårdnads linjen på gymnasiet så har ni en klockren student bild ;)

2012-02-04 @ 00:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0