fund o fullerulle

Idag, tidigt, åkte jag med tjejerna till Maxi för att fynda gummikläder till Emilia.. de hade bra erbjudande på 199:- för ett set! Perfekt.. Nu hoppas vi bara att de håller occks, men det tror jag säkert!
Sen bar det av mot min farfar Åke! Lilla gubben blev så glad när han såg tjejerna! Härligt att se honom le så mycket!
Rebecka och Jimmy kom också dit så det blev fullt hus där. Fick med oss dom hem sen också.. efter en stund hamnade vi vuxna i någon form av "eftermiddagskoma" och då var det bara att klä på sig och knata ut!
Tjejerna hittade en dagiskompis som de lekte med, och vi var ute länge och lekte! Underbart härligt..
Och åter igen blir jag så lycklig över att se hur barn leker, utan att det ska avanceras.. Is..visste ni att IS är det bästa som finns!! Rutchkanan kan slänga sig i väggen!!
Hann även skicka iväg mina braiga vinterskor som inte var så värst bra, något tillverkningsfel så dom har åkt tillbaka nu..
Hem och slängde i oss lite tacos.. nom nom.. jag tog disken (med glädje idag.. fick lyssna på Loreens nya låt!.. typ 7000 gånger.. diskade extra långsamt)
Sen var det dusch och gonattsång och en trippelvolt ner i soffan och glo på mitt favoritprogram! Familjen Annorlunda! Älskar introt.. jag vill helt klart ha fler barn! Så myyyysigt!!!
Hejdå dagboken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0