Jag faller..

Okej.. det där med lchf.. går ju skitbra.. "fuskade" bara typ 17000 gånger förra veckan..
Lägger korten på bordet!
semla
godis
en bit bröd..
och en snutt vitchokladpaj.. VEM KAN STÅ EMOT DET????
Micke då. . nä, han är duktig han.. men jag.. jag är usel! Jag är världelös! Jag är en ynkrygg!!
Men nu tas det nya tag.. Jag skyller mitt fall på semlan.. det var den som startade allt.. hade jag inte ätit den så hade jag fortsatt att klara mig från socker..
Och träningen.. HA.. kom jag ju långt med.. en gång.. det är ju nästan slöseri på svett!
Nä.. är alla isfläckar borta i morgon efter jag lämnat tjejerna så ger jag mig ut en sväng innan jobbet..
och på tal om ingenting.. längtar tillbaka Schweiz! Vill ta med mig hela min lilla familj dit och bara mysa!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har ett tips :) försök hitta matvanor som du kan stå ut med. Det är dom små skillnaderna som håller i längden. Som man känner att man kan leva med :) vill du ha lite tips så sitter jag inne på lite :) dieter är oftast bara bra under en kort period. Kramelikram

2012-03-01 @ 06:47:17
URL: http://petraspenna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0