Lchf-svacka!

Jag skulle aldrig ha tagit den där semlan i tisdags.. Ända sen dess så har det varit en kamp på liv och död för att hålla sig borta från godsakerna!
Jag har varit sååå nära att skita i det här och traska iväg och köpa 2 kg godis och tycka i mig och njuta av illamåendet som kommer efter!
Men jag kan ju inte! Micke är ju så jävla duktig, så skiter jag i det så blir det ännu tuffare för honom!

Jag är riktigt imponerad av honom, han har kommit in i ett lchf tänk.. Och även om han inte erkänner det för mig, så tror jag att han kommit över det värsta sötsuget! Han har slutar småäta på kvällarna (vilket jag fortfarande gör) och ja, han är skitduktig helt enkelt!

Nu ska det klunkas lite kaffe, få iväg mina älskade flickor till förskolan, iväg på en snabbdate med A-S och sen checkar jag in på jobbet fram till söndag 19:45!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0