Linda på landet!

Idag var vi och hälsade på Linda och familjen som flyttat ut på landet! Sååå mysigt! Ursött hus, som inte var perfekt och därför var det så perfekt!
Stor tomt där barn och hund kunde springa loss all energi.. Inga bilar och inga mördare som kunde skada de små liven.. (jo, jag är nojjan själv.. livrädd för mördare och låter därför inte mina barn leka själva ute på gården)
Vi fikade och tog igen lite tid som tydligen gått.. tydligen var det ett bra tag sen vi sågs.. när jag började räkna. Men i vanlig ordning kändes det som det var igår!
en vedspis.. som stod högst på listan av mina krav på ett hus.. det kravet är stryket sen länge sen!




Tjejerna passade på att mysa lite med hunden Zero!
Emilia sa när vi åkte hem att hon redan saknade My, och hunden..

Det är lite kul för Emilia och My spenderade sin första tid i livet tillsammans väldigt mycket!
Det var på den gamla goda tiden så både jag och Linda var mammalediga..
Sen kom verkligenheten ikapp oss och nu jobbar vi totalt olika.. är jag ledig så jobbar hon och tvärtom! Det är svårt att få pusslet att gå ihop alltid! Men jag ska göra mitt yttersta!


Gillar verkligen deras tapet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0