Söndag

Det har varit en härlig söndag med härligt vinterväder!
Hann med en veckohandling på willys.. höll på att tappa hakan när jag fick kvittot! 400:- billigare än på maxi.. och då har vi handlat ungefär samma varor.. ! Ska testa en månad och se vad vi tycker.
Sen åkte vi till min fasters Lott och grillade korv!
Så här ska grillad korv se ut.. svart! Den ska vara så svart att det nästan inte är någo korv kvar! Då är den som bäst!
ungefär som Linneas korv
Kändes ett tag som att våren var på väg!




Sen åkte vi till Sigtuna en snabbis.. åkte och spanade på ett hus, och när vi ändå var där så passade vi på att ta en liten promenad på isen.. läskigt tycker jag!


Men tjejerna tyckte det var mycket roligt att leta fram isen under snötäcket.. Tänk att det inte behöver vara mer komplicerat än så när det gäller barn!





Emilia tyckte det var tråkigt att åka hem.. men ett ont måste då mina tår låg som frysta fiskpinnar i skon.. trodde ett tag att dom trillat av hela bunten! Tack och lov så satt dom kvar.. Och tjejerna var nog ganska nöjda med dagen ändå!

Nu är det sängen som gäller.. I morgon är det ny vecka, och min mån-fre vecka.. woho!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Verkar som att ni haft en super mysig dag..

Linneas korv såg dock lite mörk ut ;) haha

2012-02-13 @ 11:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0