Till ALLA

Ikväll åt vi världens godaste middag! Det är helt klart en ny favorit.. och även om du inte äter LCHF så måste du testa den här.. ha lite ris till, eller blanda ner nudlar.. går säkert bra med potatis också!
Kycklingwok med cream fraich
(receptet har jag tagit delvis från Katrin Zytomierska)
Hacka 1 paprika, rödlök, sockerärtor och skogschampinjoner.. Stek och ställ åt sidan

Skär kyckling i bitar.. stek..

salt, citronpeppar..

liiite grädde.. typ 1 dl kanske? på en höft..

i med grönsakerna och så soya!

sambal oelek kan man också ha i om man vill..

Lägg en klick cream fraich på sidan om talriken och njut av en suuupergod måltid!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag funderar på att köra LCHF igen. det där lät ju gott också!!

Mitt problem sist var att jag saknade mackorna så mycket.

Kör hårt, all cred till er!!

2012-02-16 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0