2012

Första dagen på året är snart slut..

Nyårsafton firade vi stillsammt hemma, bara lilla familjen.. Åt god mat och spelade spel och mös!
Tjejerna hade fullt upp med att hålla sig vakna.. De ville ju så gärna se raketerna vid tolvslaget!
Emilia somnade 22 i soffan.. och Linnea somnade i mitt knä kl 23.. Sen var det totalt omöjligt att väcka dom små liven..

Jag fick skåla in det nya året med min make och det var fantastisk många lyckolyktor som flög runt på himlen. Nästan lite magiskt!


Älskade lilla flicka är nyårsfin!




pappsen var också så fin i fluga och allt



Så vad har då det nya året att bjuda på? Ska bli spännande att se.. Jag är förväntansfull!

♥ I Maj kommer våran lilla kusin till världen
♥ Emilia kommer börja förskoleklass till hösten
♥ Förhoppningsvis blir vi med hus detta år
♥ och kanske.. så fixar jag körkortet! 

Mitt nyårslöfte detta år (och detta är välplanerat vill jag lova)
Jag ska bli mer ordningsam.. planering och jag kommer bli bästa vänner!
Jag ska ha ALLT under kontroll.. Jag ska inte längre stå där samma dag och upptäcka att det är planeringsdag och förskolan är stängd, eller hoppsan.. fyllde hon år idag?
2011 var ett underbart år, och samtidigt det mest stressade året någonsin.. och jag upptäckte ju själv att jag inte fixade stressen.. jag fixade inte att inte ha kontroll på vad som hände.. för det hade jag tillslut inte.

Men nu så.. Har påbörjat matlistan för hela januari (jepp.. jag går ALL IN)


Lite fler bilder från vår Nyårafton!




röda naglar.. dagen till  ära!


halva familjen.. Det ÄR inte lätt att få ett kort på hela familjen samtidigt!




syskonkärlek?

Stellan blev livrädd när han såg mig så här.. reste ragg och drog iväg som en avlöning!
(jepp.. jag böt om till myskläder INNAN tolvslaget.. fördelen med att fira hemma, själva)




Kommentarer
Postat av: Fia

Du... jag lånar din frisyrbild lite :D

2012-01-05 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0