Dagbok torsdag

Har precis slängt mig i soffan bredvid en liten förkyld Linnea!

Idag var vi lediga och passade på att ta oss till andra sidan Stockholm och hälsa på Jenny och lilla Walter.. (ni vet hunden som vi passade i september förra året)
Två timmar tog det från dörr till dörr, men det var det värt! Jenny är min äldsta vän och vi ses alldeles för lite!
Dessutom fick vi träffa en annan gammal vän till mig, Alek och hennes 3 månaders flicka Love <3 sååå söt och med dom ljusblåaste bebisögon jag sett..
Tjejerna var överlyckliga över att träffa Walter igen, och jag tror han också var glad att se oss!
Jenny bjöd på mumsig lax till lunch.. Inte så komplicerad heller, sånt gillar jag gott och enkelt :)
Sen var det dags att åka hem, eftersom det tar sin lilla tid!

Gräddade lite pannkakor och fick farbror Anders på besök.. Trevligt!

Och nu ligger vi som sagt i soffan. . trötta och smått sega.. Ska väl ta och förflytta oss till sängen strax..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var såååååå kul att ni kom och hälsade på mig :D Jag får alldeles för lite besök så det uppskattas när man får det. Kul att du gillade laxen, den görs rätt ofta här hemma ;)

Puss & kram

2012-01-14 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0