fixat och donat

Idag har vi haft en riktig mysdag!
Till en början iallafall.. sen fick jag något fnatt och började tokröjja! Det är en sån skön känsla att få ordna upp saker och ting.. som att rensa tjejernas skrivbord (som flitigt används och varje dag ligger det 29 nya teckningar där) och har man börjat någonstans så är det lätt att bara fortsätta.. och min make (pedant nummer ett) hakade på med glädje!
Vi fixade iordning tjejernas rum, la undan lite leksaker som inte används så mycket just nu, rensade bort julen.. upp med fina gardiner!
Allt känns så rent när man fått undan allt julpynt tycker jag! Älskar att få upp pyntet.. men det är minst lika kul att få ner det igen!
Imorgon tar jag resten av lägenheten.. får säkert hjälp av mina flickor också!
Deras egna biohörna.. (som man inte kan kolla på tv på.. utan bara film)


julen är väck!


den här hörnan är inte klar än.. och den retar gallfeber på mig! Ser ut som på ett barnsjukhus där man ställt in ett par stolar, slängt på en filt och tror att man gjort något mysigt! pah.. nej nej nej... men jag ska nog hitta på nåt kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0