Google

Visst är det inte bara jag som är lite smått (helt fanatiskt gigantiskt) beroende av google!

Allt finns där! Och med en Iphone slänger man snabbt upp minsta lilla fundering! Jag googlar ord som jag inte kan stava ordentligt med (nej, jag är inte världsproffs på stavning)
Tips på maträtter och recept!
Och nu till själva grejen.. letade efter tips på att få en fyraåring att somna.. Hittade då en blogg där nån tipsade om att stå brevid och hålla handen.. Testade, och gissa vems fyraåring som somnade efter 10 minuter? Kl 20 sov hon!! Woohooo

Älskade googel.. !!!

Nu hoppar jag i säng, för i morgon blir det garanterat ingen sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja syster, ibland hittar man små mirakel grejer, skönt att hon sover på kvällarna igen nu :)<3

2012-01-03 @ 11:14:24
Postat av: Josefine

HAHA gooollig!!!

2012-01-07 @ 13:36:52
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0