Helg!

Med tanke på inlägget nedan så kan jag väl erkänna att min humor inte är den bästa.. men jag skrattade så jag nästan pinka på mig.. japp.. åt mitt egna skämt!

Tjejerna är med mormor och morfar på fyris i uppsala och badar! Härligt för dom att få bli lite extra bortskämda ibland..
Själv passade jag på att övningsköra lite i vårt härliga vinterland! Fick nästan nippran när vi åkte ut på landet.. smala landsvägar, halt och dessutom möten med andra bilar. . Men det är bara ta tjuren vid hornen och lära sig hantera skiten. . Övade lite extra på att hitta det dära dragläget i uppförsbacke.. inte det lättaste på en hal grusväg.. men tillslut så fixade jag även det.. Jag äääär såååå duktig!
Helt ärliglt, så har det inte varit en bra övningskörningsvecka.. eller kanske, det beror väl på hur man ser på saker och ting.. Jag kände flera gånger att jag bara blev sämre och sämre.. tappade liksom fokus och fick hjärnsläpp bakom ratten.. läskigt.. Men det är bara "göra om och göra rätt" som en del säger

Nu inväntar vi våra små flickor så jag får mysa lite med dom innan jag drar iväg på något riktigt skojsigt! Återkommer med det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0