Hus?

Ja.. hur blir det nu då?
Har inte berättat för er..
Nä.. det går inge vidare faktiskt.. Vi har ju varit med på fyra budgivningar sen vi började vår jakt.. men det är ALLTID någon som drar det längsta stråt..
Men skam den som ger sig.. En vacker dag är det våran tur.. (undra hur många gånger jag sagt den meningen till mig själv.. Egentligen har jag lust att kasta hela Hemnet i soptunnan och ge upp drömmen om ett hus och en egen liten trädgård.. Jag är less!!!)
såå.. nu känns det lite bättre..
Vi ska faktiskt på en visning redan nu i helgen.. och blir det inget där så funderar jag på att gå och knacka dörr i attraktiva områden och kanske hota en och annan att flytta.. skrämma dom lite?
Fick ett tips idag.. tyckte det lär lite kul (sadisktisk)
Så lagom till alla hjärtans dag.. eller mors dag.. så kunde man lägga ett glatt litet kort i brevlådan och skriva "Grattis på mors-dag.. /din hemliga dotter.. " Eller nåt liknande
tadaaa.. och ett hus kommer ut på markanden? Inte?.. nähäpp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0