Katrin Zytomierska

Säg vad ni vill om denna kvinna, men jag nästintill avgudar henne.
Delar kanske inte alla hennes meningar, men hon är så klockren att jag nästan blir tårögd.. Hade jag en tiondel av hennes skinn på näsan så vore jag lycklig. .

eller nja.. tog i lite väl kanske, men ni förstår vad jag menar?
Hon är grym helt enkelt, härligt ärlig och rå!

Har hela veckan väntat på att hennes bok ska dimpa ner i brevlådan, och idag kom den! woohoo.. har redan hunnit igenom halva boken och jag bara längtar efter att få sätta igång..
Det är lchf jag pratar om.. och jag borde kanske förtydliga det redan från början.. Jag gör det inte för att banta..
Jag har ju liksom ingen anledning till att banta.. jag är ju redan smal.
Men däremot så tror jag att man mår lite bättre med denna livsstil.. och vad jag mest ser fram emot är ett liv utan socker..
Den 1 februari sätter jag igång.. Får se om jag får med mig maken..
Dags att bli smal, LCHF på mitt sätt - Katrin Zytomierska

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HALLÅÅÅÅ DU KAN JU INTE BÖRJA FÖRSTA FEBRUARI LINNEA FYLLER JU ÅR!!!!!! haha så ni får minsann börja erat sockerfria år den 3e ;D

2012-01-05 @ 19:01:20
Postat av: dee

Jag har hört att den "dieten" inte är bra i längden.. Men vem vet, så kanske det sägs om alla olika dieter.

2012-01-05 @ 19:07:22
Postat av: Erika

Men Rebeckaaa.. Det är ju inte HON som ska börja med sockerrfritt ;) Jag nöjer mig med en kopp kaffe ;)

2012-01-05 @ 19:07:48
Postat av: Erika

Dee.. jag tror faktiskt att den är bra, det är bara någon surtant som inte gillar den.. hon vill inte acceptera att man kommer framåt med forskningen :) Har läst jättemycket om lchf och hittils har jag inte hittat något som skulle vara farligt :)

2012-01-05 @ 19:09:37
Postat av: maria

Katrin var min stora inspiratör när alla mina gravidkilon skulle bort. LCHF har jag ätit i ett halv år nu. Mår så himla bra! Alla kilon borta o mer där till=) Jag tror inte den är skadlig, jag t.om ammar (vilket det sägs är omöjligt på denna diet. skitsnack säger jag haha), och det går så bra.



dom 3 första veckorna var hemska, men sen fick jag jordens energi o mår toppen. Lycka till!

Kram

ps. jag önskar jag oxå hade Katrins skinn på näsan=)

2012-01-05 @ 20:48:03
Postat av: Josefine

LCHF är bra... men fan vad konstig hennes kropp ser ut på bilden. Haha.

2012-01-07 @ 13:35:06
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0