Linneas önskelista

Linnea, mitt lilla hjärta, vilden nummer ett här hemma. . Fyller fyra år snart!

Tänkt att för fyra år sen så stånkade jag runt med en kanonkula på magen och en liten ettårig Emilia på höften.. Härlig tid.. Och jag saknar faktiskt just att vara gravid.. Nog om det..

Idag berättade Linnea vad hon önskar sig i present.. Så här har ni, alla våra nära och kära. .

- Barbie (som om dom inte hade nog, men jag vet hur det var.. Man vill ha måååånga)

- studsboll

- sminkdocka

- en bok, som man kan läsa

- svart målarfärg

- trummor (får hon av oss.. Ja, jag vet.. vi är galna! Men vad gör man inte för sina barn)

- trollerilåda

- en egen toalett.. ??!?

- baddräkt

- en ny monsterbarbie.. Den gröna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0