Utslag

... na... Utslagna! Hehe

Tjejerna somnade utan trams och skippade till och med "hålla handen grejen" ikväll..

Varför?

För att vi var iväg på en mycket trevlig middag hos min mormor och morfar, eller Barbro och Moffen som vi säger..
Min kusin Sandra och hennes Joel (och våran egna Flynn Rider.. Från trassel.. Dom är jättelika.. eller lite iallafall.. ) och en av mina bröder var också med.

Mormor bjöd på en jättegod ugnsbakad lax, helt nya smaker med senap och kummin tror jag det var och massa annat gott.. Mumma!

När vi slukat i oss efterrätten fick tjejerna värsta sortens sockerkick! Jag skojar inte när jag säger att dom nästan studsade upp och ner värre än en bumbibjörn!! Dessvärre drabbades även jag och Joel av det också! Det blev lek med tjejerna, monsterleken.. En blandning av kurragömma och skrämsellek.. Hehe.. Övriga vuxna hamnade i matkoma i soffan som man normalt gör!

Lite kaffe på det och sen bar det av hemåt!

Nu är det sängen som kallar, jag är uppe på övertid... 22:35!!


Kommentarer
Postat av: Ada

Hi, ja småflickor brukar kunna bli lite uppspelta av en monsterlek!

2012-01-05 @ 12:52:45
URL: http://minsemesterblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken osmrickrande bild :p

2012-01-05 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0