Home

Vårt hem börjar ta form. Skönt. Jag gillar inte att bo med kartonger
(kan ha att göra med att jag började packa ner vårt hem tre månader innan vi skulle flytta från lägenheten) 
 
 
Gardiner har kommit upp. 
 
Nya utemöbler.. efter en evighet av letande. 
 
Här äts många måltider. Visst smakar maten godare ute?
 
Här är Stellans nya favoritplats, men bara i smyg när ingen ser.. för egentligen får han inte vara på bordet. 
(mina hortensior håller på att dö, jag misstänker att Stellan tar sig en mumsbit när han ligger och spanar på fåglarna, men det kan lika gärna vara något annat. Tips någon? Vill inte att dom ska dö. Jag håller dom fuktiga och dom står inte i direkt sollljus, dessutom håller ena på att bli rosa? Den var ju blå för en vecka sen) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0