närproducerat

Tänk att öppna dörren, knata 30 meter åt vänster, plocka på sig lite kantareller som räcker lagom till middagen och även ett gäng smultron till efterrätten. 
 
Hur bra har man det inte liksom? 
Jag lever min dröm just nu
 
Kantrarellsås
 
 
 
Och som om inte det var nog så kom min faster idag med sin hemmagjorda flädersaft. 
 

Tanken var att vi skulle haft en halvdag i skogen, så vi packade med oss picknick och gick. En liten detalj bara, skogen kryllade av myror. Våran skog är myrornas huvudstad. Vart man än tittar så är det jättestackan Alban liksom. Det är högstackar och småstackar och stackskrapor.. dom har till och med arkitektritade stackar! Så vi gick hem och picknickade på gräsplätten.
 
Arkitektritad myrstack. 
 
Sen kunde tjejerna lägga sig i gräset och måla ett par stenar.. 
 
 
Härlig dag. I morgon kliver jag på helgpassen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja Erika vilka underbara bilder att se
ni har tur som bor så bra nu och jag
är int bitter jag o nej jo jag är avis
vill ha kantareller mums

2012-07-19 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0