Prinsessbakelser

I morgon ska Emilia och Linnea på kalas hos en av grannflickorna som fyller fem. Och när det är kalastajm så brukar jag oftast höra med föräldrarna vad dom tänker bjuda på, så att jag kan ta med något likvärdigt åt Emilia. Denna gång står det prinsesstårta på menyn. Eftersom att jag har planerat dåligt så fick jag slänga ihop dom här ikväll efter jobbet. Två chokladmuffins, skar av toppen, delades på mitten. Lite grädde med sylt. Färdigfärgad marsipan, färdigrullade rosor och blad. Tadaaa här är Emilias minitårtor!


Kommentarer
Postat av: Dee

Vilka fina !

2012-07-20 @ 23:38:56
Postat av: Rebecka

Du är ju helt underbar!!! Absolut världen bästa mamma!
Hoppas verkligen jag går i dina fotspår!! <3

2012-07-22 @ 05:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0