Das MIL

Kära familj, nära vänner, vänner, bekanta, arbetskollegor.. och världen! hör upp! 

JAG HAR SPRUNGIT MILEN!!! 

Och jag överlevde, jag ramlade inte ner i varken dike eller vatten och håll i er nu.. EN TIMMA sprang jag på! 

Rundan gick från Märsta till Sigtuna, en härlig liten tur (med en och annan helvetsbacke) 

Tusen Tack Petra för att du är så jävla grym. Utan dig framför mig (en lång bit framför mig) så hade jag förmodligen givit upp! Du är grym, och jag är grym! wohoo... 

Till mig

De första 2 kilometrarna kändes sådär, viste inte riktigt hur fort jag skulle springa för att orka hela vägen. 
Sen flöt det på.. lagom tempo. 
Efter 6 kilometer blev det tungt, riktigt tungt.. Jag började känna efter och tappade rytmen i andningen. 
Sen rullade det på.. 





Kommentarer
Postat av: Petra

Du är freeeeeeeeeeaking grym så jäkla stolt över dig och din löpning! Detta blir ett fortsatt inslag i våra veckor! Snart springer vi 1,5! :D så impad av dig!! :)

2012-06-14 @ 23:30:22
URL: http://petraspenna.wordpress.com
Postat av: Mamma

Heja Heja Erika vad du är duktig
du är bäst kramiz

2012-06-15 @ 06:08:01
Postat av: Jenny

Fy fan vad du är bra!!!!! Heja heja <3

2012-06-15 @ 06:20:25
Postat av: Diana

WOW imponerad av dig ;O) bra där Erika // Kram Moster

2012-06-15 @ 13:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0