Han imponerar på mig!!

Hur ska jag formulera mig för att inte tala illa om min man?

Om jag säger så här, för Micke så spelar det inte så stor roll vad maten kommer ifrån.. Så länge det smakar, gott.. Och i värsta fall får man äta snabbt. Det där med ekologiskt är inget som han väljer självmant i matbutiken.
Medans frugan kan stå länge och lusläsa på innehållsförteckningen, och föredrar ekologiskt och närodlat.

Med det menar jag inte att jag är bättre än honom, vi är olika och inget mer med det.

Men idag när han hade storhandlat så imponerade han med att komma hem med ekologiska ägg!
Det är det absolut viktigaste enligt min mening, och idag hade han köpt dom, med egen vilja, utan att jag ens nämnde något!

Nu ska mamman sova lite sen blir det nattjobb!


Kommentarer
Postat av: karins blogg - om livet i lineleumheaven

HÅller med om att ekologiska ägg är viktigt för de smakar såå mkt bättre. Men för miljön ska man satsa på ekologiska bananer och kaffe, för de produkterna förstör miljön mest annars. Tydligen. Synd bara att just kaffe och bananer är skitdyrt ekologiskt.

2012-06-01 @ 19:38:06
URL: http://www.karinsblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0