Hängt med de bästa!

Dagen har susat förbi..
I och med vårt vackra väder så passade vi på att packa ner lite mer saker i kartonger. Tjejerna fick hjälpa till att rulla in alla krukor och vaser i tidningspapper! (och ja, vårt hem ser ut som en jättestor dalmatinerhund numera)
Dom tyckte det var jätteroligt och allt gick mycket fortare!
Passade även på att grovstäda ovanför köksskåpen så nu slipper vi gnugga där när vi flyttar! Skönt att göra litle ti taget.
Sen slängde vi ihop en äppelkaka och traskade bort till bästaste Barbro och Moffen ♥

Här har ni "världens kungligaste tjej" Kungen!


Och min stora tjej.. Jag blir alldeles rörd och tänker på Abbas låt "slipping through my fingers" Åh.. nu börjar jag gråta igen.. det är en gråtdag.. Man skulle kunna tro att jag var gravid, men det är jag inte!



Vi satt ute och fikade i det gröna och hade myspys!
Sen kom sötaste lille Noel och hans föräldrar och sällskapade med oss!


kusinerna


Jag får inte nog av den här ungen!


vi gillar Noels stil!






myser med pappa




Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluttisen är liksom far!!!! Och tjejerna är ur söta!!!

2012-06-12 @ 23:05:48
Postat av: Anne-Sofie Sjöberg

Han är sååå go lilla Noel :) Och självklart Millan och Nea också :)

Erika ,ibland behöver man en gråtdag för att allt ska rinna av en och man får nya tag igen <3

Vilka härligt duktiga tjejer som hjälper dig med flyttbestyren :)

Låten fick mig också att fälla en tår , Min "lilla " Micke slutade 9:an,så låten stämnde in såå bra på honom me´ <3

2012-06-13 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0