Kramar, ny frippa och bebisgos!

Det bästa som finns är barnakramar! Det var så härligt att få krama om mina små (numera väldigt stora) barn efter att knappt ha sett dom på hela helgen. Älskade pruttkorvar!

Micke fick lov att stanna kvar lite längre på jobbet idag, så då passade jag på att springa bort till min farfar och gratta honom på födelsedagen. På plats fanns även lille Noel som jag äntligen fick hålla i min famn. Det är något väldigt speciellt med små bebisar. Och jag kan lova att min livmoder hoppade och stuttsade och skrek åt mig att skaffa en till bebis! Såklart att man måste ha minst tre barn.. två är alldeles för få!
Efter bebisgoset så var Micke färdig på jobbet så vi kunde åka och hämta våra egna barn. Där blev vi bjudan på middag, tusen tack, och sen var det bara att åka hem för att gosa ner de små liven i sina sängar.
I morgon är det ny vecka full med.. jobb! Men bara två veckor kvar till semester.. tre veckor kvar till flytt!
min stora fina tjej ♥


Och lilla fillifjonkan ♥
Ny frippa har man skaffat sig också. Skönt med lite kortare hår. Och sen kom frisören på att jag har väldigt mycket röda pigment, vilket lyste igenom färgen som hon la i. Gjorde inte mig något, jag har ju vart inne på "kopparfärg" tidigare. Och nu blev det en nyans av det, helt av sig själv. Meant to be kanske?
Snuttepluttefisen!!! Mosters lilla knorrhane!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är jätte din i nya frippan!! Passar dig perfekt :))

Äntligen fick du bebismysa också ;)

2012-06-04 @ 00:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0