Linnea då?

Jadu.. minns ni tapeterna som jag skulle lyckas lura till mig till hennes rum? Det blir nog mer jobb än jag tänkt mig! 
Hon är inne i en fas där hon är helt totalt besatt av prinsessor! Inte rosa, men prinsessor! 
Vi satt och tittade på mattor och jag hittade en fin som skulle passa perfekt! Den ratade hon direkt! Sen hittade jag en med en prinsesskrona, fin och enkel. Helt fel! Sen såg hon själv en matta med törnrosa och askungen! (ni vet de där som finns överallt, på bilbarnstolar, på leksaker, på ryggsäckar) Och jag tycker att dom är så fula så att jag avlider! Men den skulle hon ha! 
 
Men som sagt, inget tema.. vi får se hur det slutar helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0