Linneas tapet

Kom hem från jobbet nyss, och nu ligger jag i sängen och borde sova eftersom klockan ringer 04:50 igen!

Men.. Jag hade fått hem nya numret av favorittidningen Mama, och jag kan ju omöjligt somna om jag inte har bläddrat igenom den!

Boråstapeter har satsat på sin reklam och satt fast en bit tapet i tidningen! Smart drag, jag föll pladask och har här med bestämt att det här blir Linneas tapet i hennes rum i radhuset!
Jo, jag vet att jag lovat att barnen ska få välja själv.. Men jag är listig som en räv, och i slutänden kommer hon tro att hon själv valt den.. Alla nöjda!


Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie Sjöberg

du din " fuling " ;) smart som en gammal listig räv <3 Men så är du ju också världens goaste mamma <3

Kram på dig

2012-06-08 @ 22:00:47
Postat av: Rebecka

Du är ond! ;)

2012-06-12 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0