Midsommarafton

Tänkt vilket fint väder vi fick denna midsommarafton! 
 

I år firade vi i Märsta med barnens mormor och morfar, min mormor och morfar och halva skaran av mina syskon.
 
Man skulle kunna säga att min tidsplanering sprack och några minuter innan stången skulle resas så stod jag och  försökte knåpa ihop en varsin krans till ungarna! Jisses vilket göra! Ska aldrig ge mig på något sånt igen. 
 
ja, ni ser ju själva.. de förpipplade blommorna hamnade ju åt fel håll! 
 
En glad Millan
 
 
morfar sköter grillen
Vi skippade tårtan och åt glass med jordgubbar och hallon. Så gott så gott!
 
Emilia och morfar
 
God mat och glada miner. Det är så det ska vara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0