Monsterrum

Kul att kunna blogga igen.. åtminstone genom datorn, appen ungerar fortfarande inte. 
 

Idag är det sex dagar kvar till inflytt! Igår var vi på besiktning och allt såg fin fint ut! Nu längtar vi ihjäl oss! 
 
Och ni kan säkert lista ut vad dissusionerna handlar om mest här hemma
 
Tjejerna är väldigt involverade och planerar och berättar om hur de vill ha sina rum. Igår satt dom och ritade sina rum, med allt dom ville ha, hur mattan skulle se ut, vart de skulle ha sina böcker osv sov. 
 
Emilia är väldigt bestämd med att det ska vara ett.. (håll i er nu..) ett monsterrum! Det ska vara grönt, och svart och orange och absolut verkligen inte ROSA. 
 
Jag får gnugga mina geniknölar.. kanske låta det vara en stund. Jag tror inte att man ska ha tema i barnrum, om man inte är förmögen och har råd att totalrenovera typ varannan vecka. För ungarna ändrar sig. För ett tag sen ville hon ha ett djurrum, och innan det ett gymnastikrum. . ja ni fattar. 
 
men jag kan ju inte låta bli att leka lite med tanken.. 
 

kul va?  kommer från Mairo


Och föresten, just nu, så får man inte använda ord som söt eller fin.. det är cool och tuff som gäller.. ibland grymt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0