Avbyte

Sitter och inväntar min make som snart kommer hem och byter av mig!

Det är Emilia som är dålig igen.. Magen som krånglar. Vet inte om det är sjukan med stort M eller om det är hennes celiaki.
Eftersom jag inte gärna vill vara den mamman som sprider skitsjukan så tar vi det säkra före det osäkra och håller tjejerna hemma.

Men jag är inte så orolig, mina misstankar går nämligen till hennes glutenmage..

Hur har det gått med lchf då? Inte så bra.. Den där semlan var startskottet till ett evigt misslyckande! Den ena kolhydraten efter den andra slank ner, vilket också har gjort att min mage numera leker hela-havet-stormar igen!

Så bara för den sakens skull så ska jag dra ner på kolhydrater, inte sluta, inte köra på lchf.. Bara dra ner.. Och se om magen lugnar sig!

Så idag blev det en enkel lunch, och Linnea ville ha samma lika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0