BABY SHOWER!!!

Efter månader av hemlig planering så var det äntligen dags för vår Rebeckas baby shower!
(okej, egentligen så fick jag gnugga geniknölarna igår kväll.. för ni känner väl mig? Jag och plannering går inte ihop.. Men däremot är jag expert på att få till allt i slutändan ändå)

Hade dessutom hjälp av Rebeckas kusin!

Här är lite bilder!


Temat gick i grönt! Här är min första och sista blöjtårta någonsin!
Fick som tur var lite hjälp av Diana (våran moster)


Hängde lite puppisar i den


Grönt godis


ballonger


Hade experthjälp med mig!


Linnea står och tittar efter moster


Hon såg iallafall överraskad ut! ♥


Vackra lillasyster


Nacho och massa dipp.. slår aldrig fel!


och salta pinnar!


busfrö


Linnea och magen ♥


gissa omkrets tävling!





sen var det presentöppning!


bland allt annat så fick hon den här ursöta älgen.. eller är den en häst? Älg! Så söt så jag dör


Tjejerna tog en vilopaus.. Emilia somnade en stund på riktigt, det är tufft att vara på tjejfest!





systrarna tripp trapp trull..



det är väldigt kul att lägga saker på mosters mage!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack så jätte jätte mycket!! Det var jätte mysigt!!! Älskar er!

Det här gjorde du/ni jätte bra!!!

2012-03-31 @ 17:23:00
Postat av: Rebecka

Jag måste bara säga tack igen... :D

Det var superkul, och jag är jätte jätte nöjd!!! :D

2012-03-31 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0