Erika i rensartagen!

Ett par gånger om året så blir jag helt som förbytt och börjat tokstäda/rensa!
Vanligtvis i samband med årstidsskifte
Ungarna växer vansinnesfort.. och jag blir lika förvånad varje gång dom vuxit ur kläder och skor.
Facebook var bra på ett sett, där kunde jag lägga ut llite grejer och poff.. så hade nån köpt  sakerna för billig peng..
Nu är jag facebookslös sen över en månad tillbaka och då testar jag här istället. :)
Vincent skor! Älskar dom här, blev nästan lite ledsen när tjejerna inte kunde ha dom längre! Perfekta både till vår och höst.. Stl 28 150:-
Tretorn varmfodrad stövel.. stl 27.. 70:- då..
Kavat.. stl 26.. plommonlila.. 100:-?
Maila eller ring om du vill ha dom.. :D
[email protected]
Ska göra oss av med lite annat också.. ett köksbord till exempel..
Sen ska katterna få en ny ställning, micke förbjöd mig att lägga ut den gamla på blocket..
Men jag tänkte om den skänks bort då.. vinglig, trasig, väl använd kattställning! hehe.. nä.. den åker på tippen :D
Det är så jädrans skönt att rensa bort gammalt.. gladast blir jag om jag vet att sakerna används igen. Känns urdumt att slänga saker..
Nä.. nu ska jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0