Läkarkontakt

Jag känner en fruktansvärd frustration idag. Att få tag på en läkare är inte lätt vill jag lova!
Först ska man ringa och boka en telefontid..
Sen när de väl ringer så får jag höra att jag ringt fel, för jag är inte listad där..
Nähää... men jag kanske vill bli det??! Jag kanske vill träffa just den doktorn!

Ringer doktorn efter mycket om och men, varpå hans telefon är avstängd och han rabblar en mening som att "Jag är inte anträffbar idag, måndag den 26:e.. suck.. det är den 27:e idag.. uppdatera tack!
Skiter i den läkarmottagningen och ringer bvc.. Får tips om att ringa barnläkarmottagningen.. men får inget nummer utan uppmanas att ringa kommunens växel..
Ringer växeln men de kan inte längre koppla utan ger mig nummret..
Ringer barnläkarmottaningen och får en telefontid!
De ringer upp och jag får en tid för Linneas allergi den 20:e April!
Visst är det underbart!!

Linnea harklar och harklar och drar tunga andetag efter sina attaker.. 20 april.. det är ju förfan en evighet dit!

Kommentarer
Postat av: Petra T

Testa arkadens läkarmottagning :)

2012-03-27 @ 22:53:20
Postat av: Sandra

Ring till din doktor på eurostop. Jätte bra läkare och dom har en BVC mottagning. Dom har även dropp in mellan 9-11 alla vardagar.

2012-03-28 @ 09:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0