när jag ändå...

Och när jag ändå är i farten så kan jag ju passa på att blogga av mig lite till!

I lördags var vi och åt middag med några vänner i Sigtuna. Blev årets första grillning. nom nom!

Det var en härligt lagom lugn lördag, god mat och supertrevligt sällskap! Tjejerna hade också kul, det annordnades både fiskedamm och spelades wii, pyssel och en kort utelek.
Avslutade kvällen med att se lite på melodifestivalen innan vi knatade iväg mot bussen.

På söndagsmorgonen öppnade Linnea sina ögon och det första hon sa var:

"mamma.. kan vi åka dit idag igen"

I söndags passade vi på att åka och hälsa på farmor och farfar och spana på hus.. på håll!

Jag funderar på att jag ska börja knacka dörr snart..

"hej, jag vill köpa ditt hus..."













Nu ska jag slänga mig i soffan med mina små skruttar


Kommentarer
Postat av: Frida

Va kul att ni hade lika trevligt som vi, era barn är ju heeeeelt underbara:)

Men oj va allvarlig jag ser ut, haha!

2012-03-05 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0